• -10%
OPEN GL PODSTAWY PROGRAMOWANIA GRAFIKI 3D - Unikat Antykwariat i Księgarnia
search
  • OPEN GL PODSTAWY PROGRAMOWANIA GRAFIKI 3D - Unikat Antykwariat i Księgarnia
  • OPEN GL PODSTAWY PROGRAMOWANIA GRAFIKI 3D - Unikat Antykwariat i Księgarnia

OPEN GL PODSTAWY PROGRAMOWANIA GRAFIKI 3D

70,40 zł
63,36 zł Zniżka 10%
Produkt dostepny - wysyłka w 24h
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 56,32 zł
  • Sygnatura: 387224
  • Stan: bardzo dobry -
  • Uwagi: minimalne przykurzenia

OpenGL na scenę!

Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, żeby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej biblioteki

Programowanie w Open GL, czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu

Bez matmy ani rusz, czyli jak zaprząc geometrię i arytmetykę do pracy przy scenie

Darmowa biblioteka OpenGL jest świetnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnych platformach sprzętowych i w różnych systemach operacyjnych. Jej legendarne możliwości, doskonalone od 1992 roku do dziś, znakomicie sprawdzają się na przykład w grach komputerowych. Z kolei otwarty interfejs programistyczny pozwolił na zbudowanie wokół niej mnóstwa narzędzi uzupełniających i rozszerzeń, które przydadzą się każdemu użytkownikowi pragnącemu wykreować swój własny świat w formacie 3D.

Jeśli masz ochotę spróbować sił w programowaniu grafiki i zobaczyć na ekranie to, co na razie pozostaje jedynie w Twojej wyobraźni, ta książka pomoże Ci zrealizować cel. Dowiesz się z niej, jak zbudowana jest biblioteka, jakie zasady rządzą pisaniem programów w OpenGL oraz do czego służą obiekty i co możesz z nimi zrobić. Nauczysz się przekształcać scenę, budować modele oświetlenia i obsługiwać tekstury. Poznasz różne rodzaje buforów i zobaczysz, na czym polega antyaliasing. Odkryjesz też, jak przetwarzać geometrię obiektów i jak tworzyć realistyczne cienie. W dodatkach do książki znajdziesz natomiast informacje, które pomogą Ci rozpocząć pracę z tą biblioteką. Poznaj OpenGL i zachwyć świat swoimi grafikami!

W publikacji m. in.:

  • Co to jest OpenGL?
  • Historia i perspektywy OpenGL
  • Pierwszy program
  • Rzutowanie i transformacje
  • Cieniowanie i oświetlenie
  • Tekstury i antyaliasing
  • Zaawansowane przekształcanie geometrii
  • Cienie
  • Odwzorowanie środowiska i nierówności powierzchni
  • Rozszerzenia
  • Macierze i wektory
  • Język GLSL

Wykreuj swój świat z OpenGL!

Ilość

help_outlineZapytaj o produkt
OPEN GL PODSTAWY PROGRAMOWANIA GRAFIKI 3D

OPEN GL PODSTAWY PROGRAMOWANIA GRAFIKI 3D

Akceptuję zasady polityki prywatności  

 

Połączenie szyfrowane

 

Darmowa dostawa od 150zł!

 

Polityka zwrotów

387224

Opis

Autor
Janusz Ganczarski
Stan
Używany
Tytuł
OpenGL Podstawy programowania grafiki 3D
ISBN
9788328301931
Okładka
miękka
Rok wydania
2015
Wydawnictwo
Helion
Liczba stron
552
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0.79
Wysokość produktu
25

Formy dostawy

Zamówienia wysyłane są w ciągu 24 godzin roboczych od opłacenia zamówienia.

  • List ekonomiczny (przedpłata) - 5,00 zł brutto (maksymalnie 2 książki w paczce)
  • List polecony ekonomiczny (przedpłata) - 7,00 zł brutto (maksymalnie 2 książki w paczce)
  • Paczkomaty 24/7 (przedpłata) - 10,00 zł brutto
  • Kurier InPost (przedpłata) - 13,50 brutto
  • Kurier Pocztex (przedpłata) - 11,00 zł brutto
  • Kurier Pocztex Pobranie - 16,00 zł brutto
  • Odbiór w punkcie - Poczta Polska, Ruch, Żabka, Orlen, Lewiatan (przedpłata) - 10,00 zł brutto
  • Odbiór w sklepie sprzedawcy - A. E. Odyńca 71/72 (przedpłata, płatność przy odbiorze) - Za darmo!
  • Odbiór w sklepie sprzedawcy - Kołacińska 24 (przedpłata, płatność przy odbiorze) - Za darmo!

Formy płatności

Akceptujemy następujące formy płatności.

  • Szybkie płatności internetowe realizowane przez Paynow
  • Płatność przy odbiorze zamówienia
  • Przelew tradycyjny na nasze konto:

    Nr konta: 69 1140 2004 0000 3102 7881 0731
    Unikat Antykwariat Jan Sieczkowski
    Freta 48/8
    00-227 Warszawa